Відбулася підсумкова конференція “IV Аудит відділів продажу ЖК в Києві і області”

03 Червня 2019

21:52

235

30 травня 2019 року в IQ Business Centre у Києві відбулася конференція “IV аудит відділів продажу ЖК в Києві та області”. На ній були представлені результати перевірки роботи відділів продажу понад 100 житлових комплексів і за її результатами були визначені кращі. Організатором конференції виступили компанія Audit of Sales і девелоперська комунікаційна платформа Red Community


Конференція складалася з трьох частин. У першій частині конференції представники компаній-партнерів розповіли про стратегії і тактики успішного бізнесу девелопменту. У другій були представлені результати IV Аудиту житлових комплексів Києва та області. Завершенням конференції стала церемонія нагородження переможців за результатами аудиту.

Серед спікерів – представники таких компаній, як DYB (Develop Your Business), генерального партнера – компанії ABWEHR, – компанії A Development, проекту “Зроблено!”, NOVBUD, Fomalgaut-Polimin, які розповідали про те, як знайти свою нішу і стати в ній конкурентоспроможним і про значення конкуренції для бізнесу, як просувати свій бренд і як працювати з покупцями, а також – як зробити, щоб сервіс “продавав”.

Так, співзасновник DYB (Develop Your Business), хедлайнер конференції Ігор Гут розповів про те, чим якісна конкуренція загрожує бізнесу. За його словами, в нинішній час виробнику доводиться змагатися за місце під сонцем, тому якість свого продукту доводиться посувати на другий план. “Продукт має бути у першу чергу конкурентоспроможним; в гонитві за якістю можна втратити свого споживача”, – говорить Гут і додає, що людський ресурс зараз набагато більш цінний, оскільки “машини, матеріали і методи виробництва скопіювати легко і швидко, а от людей – ні”. Аналогічну точку зору представив комерційний директор профільного партнеру заходу – групи компаній Fomalgaut-Polimin Богдан Рублюк, який вказав на те, як важливо знайти свою нішу на європейському ринку, де “український товар не чекають і навіть з ним борються”.

Директор генерального партнера конференції – компанії ABWEHR Ігор Дробітько зробив наголос на сильних сторонах українського бізнесу: “…Українські компанії вміють створювати цінності, якість і емоцію, вміють створювати продукт, який полюбить споживач. Однак нам є чому вчитися. Ментальність зарубіжних компаній пішла далеко вперед порівняно з нами, люди там приділяють увагу кожній дрібниці”.

А комерційний директор A Development Дар’я Кухаренко приділила увагу розвитку бренду і того, як його розробляти і подавати, оскільки для покупця він має величезну важливість у виборі житла. “Наші покупці говорили, що для них бренд забудовника – це безпека і впевненість у надійності своїх інвестицій. Однак перш, ніж створити бренд і представити його, потрібно зараз створити продукт і фактично побачити майбутнє: адже ми зараз вирішуємо те, як люди будуть жити через п’ять років”.

Технічний директор компанії NOVBUD В’ячеслав Бевза розповів учасникам про унікальну торгову пропозицію і канали просування, які допомагають значно підвищити відсоток продажів — до 30% і вище.  “Продукт народжується на стику технологій, економіки та маркетингу. Потрібно прислухатися, переймати досвід. Не бійтеся запозичувати ідеї, пробуйте, поки не знайдете золоту перевагу, яку шукають всі”.

Маркетинговий консультант Андрій Прудіус відзначив так званий “післяпокупковий дисонанс” – відчуття, з яким клієнт виходить з відділу продажів після укладення угоди. За його словами, продажникам слід працювати з клієнтом всіма доступними способами, щоб той відчував себе важливим і не кинутим. “Із моменту покупки до отримання ключів у клієнта триває післяпокупкова емоція – він купив щось, чим ще не можна користуватися. Можна і потрібно взаємодіяти з ним – наприклад, в соцмережах: це можуть бути листівки, привітання та інше. Саме це може стати вашою конкурентною перевагою, оскільки він почне вас рекомендувати як надійних”.

У виставковій зоні конференції партнерські компанії – ABWEHR, Polimin, проект “Зроблено” і компанія Marketcall – консультували учасників і надали свої продукти і демонстраційні зразки, а також надали 10% знижку для девелоперів-учасників конференції. Крім того, “Зроблено” розігрували сертифікат на 10% знижки на матеріали для ремонту, а Marketcall проводили професійні консультації.

Під час кава-брейку у середині та нетворкінгу по завершенню заходу проводилося професійне та неформальне спілкування в колі топ-управлінців, маркетологів та sales’ів ринку житлової нерухомості та провідних компаній маркетингової, рекламної, PR-сфери.

Кінець конференції був присвячений підведенню підсумків аудиту відділів продажів 100 житлових комплексів, який проводили Audit of Sales. За результатами дослідження, на дзвінки англійською мовою та електронні листи клієнтів відділи продажів стали відповідати більше і швидше, так як все більший відсоток відділів обзаводиться співробітниками зі знанням англійської та електронною поштою. А ось форму зворотного зв’язку залишає, як і раніше, мала кількість: у 36% відділів продажів немає такої взагалі. Утім, зростає інтеграція в соцмережі «Facebook» і «Instagram» — все більше відділів продажів не тільки заводять сторінки у них, але і активно відповідають потенційним покупцям.

Керівник проекту Олесь Піщак також зазначив:

“Показник запрошень покупця на зустріч все так само просідає. Покращилася ситуація в порівнянні з минулим роком, проте 40% не запрошують клієнта на огляд під час дзвінка. Суттєво поліпшилася ситуація з обміном контактами – на 20% порівняно з 2018 роком, 32% компаній запросили нас. При цьому з 100 відділів продажів 16 передзвонили повторно після першого дзвінка – менше, ніж минулого року”.

За результатами IV аудиту Audit of Sales в ході урочистої церемонії нагородження були визначені кращі відділи продажів в таких номінаціях:

  • Найбільш наполегливий відділ продажів: ЖК ” нові Теремки”;
  • Кращий сервіс: ЖК “Монреаль Хаус”;
  • Кращий шлях клієнта: ЖК ” Грінвіль Парк”;
  • Кращі онлайн-комунікації: ЖК “White Lines”;
  • Найкраще проходження стрес-дзвінка: ЖК “Гранд Бурже”;
  • Найкраще проходження дзвінка англійською: ЖК “Русанівська гавань”;
  • Кращий телефонний дзвінок: ЖК “Крона Парк”;
  • Кращий менеджер з продажу: Світлана Волинець, ЖК “Традиція”.

Також проходило нагородження відділів продажів по класах нерухомості: економ, комфорт і Бізнес-клас. ІІІ, ІІ та і місця отримали у наступних номінаціях:

  • Економ-сегмент: ІІІ — ЖК «Затишний Квартал», ІІ — ЖК «Софіївська Сфера», І — ЖК «Піонерський Квартал»;
  • Комфорт-сегмент: ІІІ — ЖК «Континент», ІІ – ЖК «Новий Автограф», І — ЖК «Метрополіс»;
  • Бізнес-сегмент: ІІІ — ЖК «White Lines», ІІ — ЖК «Chicago Central House», І — ЖК «А52».

Конференція пройшла за підтримки генерального партнера – ABWEHR, профільного партнера – виробника сухих будівельних сумішей Ceresit, генерального медіа-партнера – інформаційного агентства Інтерфакс-Україна”, регіонального медіа-партнера – інформаційно-аналітичного інтернет-видання “Киеввласть”, медіа-партнера – “Ukr.Net”.

Новини за тегами