City One Development змінили логотип, щоб донести стратегічну ідею

11 Вересня 2018

19:04

52

 

Девелоперська компанія повного циклу City One Development змінила логотип. Зараз він виглядає більш сучасним, динамічним, а головне – відображає стратегію компанії: комплексний розвиток територій, створення міського простору для життя, роботи і творчості сучасної людини.


Зміни відбулися в стилістиці логотипу і фірмовій графіці. Саме остання зараз більше підкреслює стабільність і впевненість компанії, що були досягнуті роками роботи і успішної бізнес-діяльності на ринку.
Дискриптор бренду – development – перетворився на букву «D», символічно нагадує кнопку «Play». Логотип, який раніше мав основу в кілька рядків, зараз має більш динамічну форму, позбувшись від нижнього ряду. Слова «City» і «One» в логотипі підкреслили стратегію бренду і відображають її семіотичну важливість.


Інформаційна довідка:

City One Development – девелоперська компанія повного циклу, яка реалізовує повний комплекс послуг в області створення і розвитку об’єктів нерухомості. Свою діяльність на ринку країни команда компанії почала у 2006 році, а в 2010 році була офіційно зареєстрована під ім’ям City One Development. Сьогодні в компанії працює понад 150 співробітників, а портфель проектів налічує понад 700 000 м2 вже реалізованого будівельного обсягу, а також 569 341 м2 нового будівництва. Компанія реалізовує концептуальні проекти комплексного розвитку територій в столиці, серед яких: квартал бізнес-класу «Новопечерські Липки», ЖК преміум-класу «Бульвар Фонтанів», ЖК комфорт-класу «Святобор». Ряд нових проектів компанії зараз – на етапі проектування.

Новини за тегами